دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

تجربه ای در وبلاگ نویسی ندارم. هدفی هم در کار نیست. جز یادداشت گفت و گوهایی تنهایی ام با " . . ."
دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

تجربه ای در وبلاگ نویسی ندارم. هدفی هم در کار نیست. جز یادداشت گفت و گوهایی تنهایی ام با " . . ."

یا کریم

نمی دونم تا حالا چقدر به یاکریم های دور و برتون توجه کردید. اگه بخوام از خوبی هاش بگم فکر نمی کنم حوصله شنونده قد بده لذا به مختصری از اون اکتفا می کنم

 

دوستت دارم

اعتمادت را، احتیاطت را دوست دارم

تو نه از جنس مردم، اما با مردم بودن و از مردم گریختنت را دوست دارم

تو نه از جنس خاک اما بر خاک بودنت را دوست دارم

خرامان خرامان راه رفتنت را دوست دارم

وقارت را در کمال تواضع، دوست می‌دارم

رنگت به رنگ خاک، اما تو از جنس پروازی، از جنس خدا

اوج گرفتنت را و فرود بی‌ریا یت را دوست دارم

بی‌گمان تو پیام آور خدایی

یا کریم گفتنت را در این ایام بهار که بیش از هر زمان دیگر لب به سخن می‌گشایی، بیش از هر چیز دوست می‌دارم

و دلواپسم

دل واپس آن روز که تَرکمان کنی

تو تنها امید رهایی‌ام در شهر پر غُل و زنجیرمی

 

#ر_عسکری

بیستم فروردین 1396

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد