دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

تجربه ای در وبلاگ نویسی ندارم. هدفی هم در کار نیست. جز یادداشت گفت و گوهایی تنهایی ام با " . . ."
دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

دفترچه ی یاد ( زندگی عطر به جاماندۀ "یاس"، لای دفترچه ماست)

تجربه ای در وبلاگ نویسی ندارم. هدفی هم در کار نیست. جز یادداشت گفت و گوهایی تنهایی ام با " . . ."

یاس

فصل یاس آمد و رفت

فصل نار است و انار

باغبانِ گل یاس، روی در پرده کشید

سهم من را از یاس، از نظرگه برچید.

 

سهم من از گل یاس، حسرت یک نظر است

حسرت یک دَم خوش. یک نفس تا ته اعماق وجود.

دانه های دل من مانندِ،

 دانه های دلِ این خون‌جگر است.

دانه های دل من، دست خواهش به تمنای تو رحمان دارد.

دانه های دل من گشت هویدا و خبر آورده،

از تَرَک بر دل من.

چون ترک بر دلِ پرآب انار.

دانه های دل من خبر از حال و هوایم دارند


و تو . . .

بی خبر از دل من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد